PROFIL SAYA.}
Photobucket HELLO!(:
Nama:Suziannty Binte Suandi.
Sekolah: Sekolah Menengah NorthVista.
Azam: Untuk menjadi seorang architek yang mahir dan bijaksana.

PERATURAN}
Hanya bahasa melayu yang boleh digunakan.
-Tiada sumpahan,tuduhan atau apapun yang negatif tidk seharusnya digunakan untuk berbual. -Harap anda menggunakan bahasa yang tepat bagi sesuatu.
CAKAP SINI HABIS SINI}
Untuk mendapatkan box ini ,dapatkanny di ..
1) Cbox


Archives}


Past.
July 2008

RAKAN-RAKAN}
RAKAN-RAKAN sayaa :D
1) LIANAnorthvsta.BB2008
2) ARIFAnorthvista.BB2008

Thursday, July 24, 2008
PERASAAN MEMASUKI PERTANDINGAN. ;D

Memasuki pertandingan ini memang menjadi sesuatu yang menarik hati. Saya telah memasuki pertandingan ini setelah diperkenalkan oleh guru Bahasa Melayu saya. Dalam kelas Bahasa Melayu kami, hanya tiga peserta sahaja yang telah memasukinya. Perasaan tidak sabar untuk mengenali lebih mendalam tentang budaya Melayu telah terpaut di hati saya sebelum membuat pos-pos ini. Kami telah menyediakan pelbagai segi perbincangan. Memetik gambar , membuat draf dan lain-lain lagi. Saya ingin menceburi lebih banyak pengetahuan tentang sejarah dan budaya bangsa melayu.


Wassalam,
Suziannty.

9:56 PM